II A i II E była w Zakopanym, ale oczywiście nie byłoby wycieczki bez kolegów z technikum informatycznego I AT i III AT –DZIĘKUJEMY!

Teraz do rzeczy. Dokładnie o 6.00 rano 6 czerwca pod szkołą zaczęła się nasza przygoda – wyjechaliśmy J . Wyprawa trwała 3 dni. Już pierwszego dnia zaczęliśmy korzystać z uroków samego Zakopanego i okolic. Podziwialiśmy panoramę Kościeliska, skocznię narciarską Wielka Krokiew, zwiedziliśmy Stary Cmentarz na Pęksowym Brzyzku i Stary Kościoł Parafialny położony na początku zakopiańskiej starówki. Oczywiście nie obyło się bez zakupu pamiątek i ciapów góralskich J. Wieczorem po zakwaterowaniu się w pensjonacie odbył się turniej siatkówki i ognisko z kiełbaskami. Kolejny dzień to piesza wycieczka nad Morskie Oko. Podziwialiśmy piękne widoki na szczyty Tatr Wysokich, w tym najwyższy szczyt w Polsce – Rysy i jak samo jezioro położone wśród lasów i wznoszących się w górę skał. Dodatkowo w drodze powrotnej do Gazdówki zmęczeni dlatego skorzystaliśmy z wygód wyciągu i wyjechaliśmy na stok narciarski Polanę Szymoszkową - cóż za cudne widoki!!! Trzeciego dnia piesza wycieczka do doliny Kościeliskiej, jednej z najpiękniejszych i najchętniej odwiedzanych dolin w Tatrach i my już wiemy dlaczego!

Musimy też wspomnieć że nad naszymi wyprawami czuwał przewodnik Bartek, któremu bardzo dziękujemy za wesołą atmosferę i wiedzę którą nam przekazał, a także za zaszczepienie w nas miłości do TATR.

… aaaaa jeszcze jedna ważna informacja opiekunowie też byli i też dziękujemy paniom Katarzynie Brzozowskiej i Dorocie Jarmuł oraz panom Mariuszowi Sielskiemu i Grzegorzowi Kozikowi.