Po trudzie całorocznej nauki uczniowie klas II A, B, F i koledzy z Technikum Informatycznego uczestniczyli w wycieczce szkolnej do Zakopanego. Odbyła się ona w dniach 13-15 czerwca. Wyjazd obfitował zarówno w atrakcje przyrodnicze, jak i kulturowe.

Pierwszego dnia podziwialiśmy uroki Doliny Strążyskiej. Dolinę porastają lasy, a zbocza urozmaicają skaliste turnie. Dnem płynie wartki Potok Strążyski. Duże wrażenie zrobił na nas wodospad u stóp Giewontu- Siklawica, który jest główną atrakcją turystyczną doliny. Po spacerze udaliśmy się do
"Gazdówki pod Lasem" w Kościelisku- Kirach, gdzie czekało na nas ognisko i pyszne kiełbaski.

Następnego dnia wybraliśmy się nad Morskie Oko. Trasa była nieco wyczerpująca, ale widoki wspaniałe. Mieliśmy okazję zaobserwować w terenie elementy rzeźby polodowcowej oraz piękną tatrzańską przyrodę. Poza krajobrazem, niepowtarzalne i niezwykle ciekawe były opowieści naszego przewodnika - górala z krwi i kości.

Ostatniego dnia wędrowaliśmy Doliną Kościeliską. Piękna pogoda i słońce sprzyjały aktywnemu wypoczynkowi, a widoki zapierały dech w piersiach. Wstąpiliśmy do bacówki, gdzie nasz przewodnik opowiadał nam o zwyczajach i folklorze góralskim. Nie brakowało śpiewu, gry na fujarkach
i piszczałkach, jak i tańców, w których wzięli udział także uczestnicy wycieczki. Taniec zbójnicki
w wykonaniu naszych kolegów był bardzo ekspresyjny i żywiołowy. W drodze powrotnej wstąpiliśmy do Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach.

W czasie wycieczki opiekę nad nami sprawowały panie: Joanna Kapuścińska, Beata Szaja, Dorota Wójtowicz, Maria Cios- za co bardzo im dziękujemy. Na pewno długo będziemy wspominać ten cudowny wyjazd.